« Home | Како да го ставите клипот на Велешкиот Азис на моб... » | Информации од Тетовската трибина » | Најнови ЕА Sports игри за 2006год » | Mega Man X8 » | Sims 2-наскоро ќе ја има и божиќната верзија » | Слики од најновата конзола на Мајкрософт- XBOX 360 » | Batman Begins - играта според филмот » | GP 4 » | Информацији за Битолската трибина » | Најава за трибина во Битола -Е-Влада » 

понеделник, ноември 14, 2005 

Marvel Nemesis™: Rise of the Imperfects™

Испрати ги Marvel-јунаците™ јунаци во битка против Imperfects™ разбојниците.Во Marvel универзумот владе војна и вие сте директно внатре.Nemesis™: Rise of the Imperfects™ е најреалистична и нај возбудлива суперјуначка игра на сите времиња.Влезете во улога на еден од вашите обожавани Marvel-јунаци™ и употребете ја нивната супер сила против немилосните Imperfects™ разбојници.Играта располага со извонредно добра графика и првокласни звучни ефекти така да кој ќе ја земе нема сигурно да зажали.Играта може да се игра само на доле наведените конзоли.Еве неколку слики за играта Marvel Nemesis™: Rise of the Imperfects™

Abe oti brises komentari.

Објави коментар

за мене

  • Се викам Ljupce Pepic
  • Живеам во Велес, Македонија, North Macedonia
  • Се викам Пепиќ Љубомир. Роден сум на 01.04.1982 во Велес. Имам живеено во Германија, Босна, Македонија. Моето хоби е Playstation 2.Fudbal,Plivanje
Повеќе за мене