« Home | World Of Warcraft - The Burning Crusade » | Harry Potter и огнениот факел™ - синмнете ја демо ... » | FIFA World Cup 2006 - наскоро » | Need for Speed Most Wanted™- синмнете ја демо верз... » | Company of Heroes- најдобрата RTS стратегија на с... » | Кум - играта според вистинската приказна » | Black & White™ 2-Црно и Бело » | Prince of Persia: два престола » | Резултатати од последното коло и парови за осмина ... » | Resindet Evil 4 » 

среда, февруари 01, 2006 

Battlefield 2: Euro Force™

Подгответе се на жестоката борба во Battlefield 2: Euro Force™ .Твојата новата Европска армија влегува во војна каде што располага со сосема нови оружија и возила., каде што со нивната помош ви се отвора шанса да го победиш било кој војен непријател.Ова е најновото продолжување од Battlefield серијалот и ветува много за разлика од предходните делови.Играта треба да испадне во продажба на 24.2.2006.За да можете да ја играте ова игра ви е потребна минимална конфигурација:


P4 1.7 GHz oder gleichwertig,
512MB RAM, 128 MB
видео картичка (1.4 shader support)
Celeron 4

Еве неколку слики за oва игра:http://www.electronic-arts.de

за мене

  • Се викам Ljupce Pepic
  • Живеам во Велес, Македонија, North Macedonia
  • Се викам Пепиќ Љубомир. Роден сум на 01.04.1982 во Велес. Имам живеено во Германија, Босна, Македонија. Моето хоби е Playstation 2.Fudbal,Plivanje
Повеќе за мене