« Home | Играта Кум - Mob Face-Video » | Battlefield 2: Euro Force™ » | World Of Warcraft - The Burning Crusade » | Harry Potter и огнениот факел™ - синмнете ја демо ... » | FIFA World Cup 2006 - наскоро » | Need for Speed Most Wanted™- синмнете ја демо верз... » | Company of Heroes- најдобрата RTS стратегија на с... » | Кум - играта според вистинската приказна » | Black & White™ 2-Црно и Бело » | Prince of Persia: два престола » 

понеделник, февруари 20, 2006 

Што мислите колку е скапа новата Playstation 3 конзола

Тука можете да го добијете одговорот.

Новата Playstation 3 конзола за разлика од досегашните конзоли располага со
IBM Cell Processor со брзина од 3,2 гига. Новата Playstation 3 конзола располага
со најнова ласерска технологија кој што овозможува читање на дискови од 500
гига меморија. Тие дискови се викат Blu-Ray дискови. Новата конзола располага
со 7.1 аудио излез, со 6 USB портови и овозможува читање на повеќе формати.
Целата забава ќе кошта кога сите компоненти ќе се израчунат 900 евра. Скапо али
квалитетно. На сликата можете да ги најдете сите додатни информации.

Sonyplaystation 3

Ха ха. Кај мене се појави екслузивно.

Објави коментар

за мене

  • Се викам Ljupce Pepic
  • Живеам во Велес, Македонија, North Macedonia
  • Се викам Пепиќ Љубомир. Роден сум на 01.04.1982 во Велес. Имам живеено во Германија, Босна, Македонија. Моето хоби е Playstation 2.Fudbal,Plivanje
Повеќе за мене