« Home | Шифри од нај актуелните игри за вашето Pc » | Uefa Cup резултати од 1/16 финални натпревари » | Што мислите колку е скапа новата Playstation 3 кон... » | Играта Кум - Mob Face-Video » | Battlefield 2: Euro Force™ » | World Of Warcraft - The Burning Crusade » | Harry Potter и огнениот факел™ - синмнете ја демо ... » | FIFA World Cup 2006 - наскоро » | Need for Speed Most Wanted™- синмнете ја демо верз... » | Company of Heroes- најдобрата RTS стратегија на с... » 

петок, март 03, 2006 

Критика за играта FIFA 2006

Најновата ЕА Games фудбалската симаулација и покарај својите голем број на предности за разлика од предходните делови, има и многу голем број на негативини работи или по конкретно кажано багови. Баговите на прв поглед не можат да се приметат, но ако малце ќе обрнете повеќе внимание ќе ги приметите. На пример при извдувањето на слободниот удар по шутот голманот може лесно да ја фане топката зад гол линијата. Во поголем број на случаеви тоа нема да се рачуна ко гол. Исто така при водењето на топката позади гол аут линијата, во поголем број на случеви судијата нема да го смета за гол аут. Може е тоа така и по реално, кога ќе размсли дека и во реалноста судиите знаат да прават грешки.

за мене

  • Се викам Ljupce Pepic
  • Живеам во Велес, Македонија, North Macedonia
  • Се викам Пепиќ Љубомир. Роден сум на 01.04.1982 во Велес. Имам живеено во Германија, Босна, Македонија. Моето хоби е Playstation 2.Fudbal,Plivanje
Повеќе за мене